מדוע חשוב שתהיה לנו כספת לביטוח?

בין שמדובר במקום העבודה ובין שמדובר בביתנו, כספת מעניקה לנו ביטחון רב יותר בעצם הידיעה שהרכוש שנעלנו בתוכה שמור ומוגן מפני פורצים. מנגנוני הנעילה המתוחכמים, חוזקה ועמידותה בפני ניסיון לפגיעה פיזית מאפשרים לנו להרפות מעט מן החששות ולהמשיך בסדר היום הרגיל.

עם זאת, חשוב לדעת כי ניתן ואף מומלץ בחום להכיר את נושא הביטוחים בכל הנוגע לכספות. ישנן חברות המספקות כיסוי ביטוחי לרכוש או כסף רק אם ישנה כספת לביטוח המאפשרת להתמגן מפני פורצים. יתרה מזאת, ניתן לקבל כיסוי לערכו של הרכוש הנמצא בכספת במידה והיא הייתה נעולה ובכל זאת נפרצה בדרכים מתוחכמות כאלו ואחרות. אז מתי צריך את זה?
 

מתי אנו עשויים להזדקק לכספת לביטוח?

תמיד יכול להימצא בידינו רכוש שיקר לליבנו או שערכו הרב מלווה אותנו בלא מעט חששות ברגעים בהם איננו עומדים על המשמר. לעתים נקבל החלטה לפנות לחברות השונות ולחתום על פוליסת ביטוח ייחודית שתפצה אותנו במקרים של נזק או גניבה. לפיכך, כספת לביטוח יכולה לשמש אותנו במגוון רחב של מקרים הן בבית והן במקום העבודה בהם קיומה של כספת הינו תנאי הכרחי לביטוח.

במקומות העבודה אנו נוהגים לראות בכספת כאמצעי בטיחותי שמשמש בעיקר את הבנקים הגדולים שעדיין מחזיקים במזומנים עבור משיכות כאלו ואחרות. עם זאת ניתן למצוא אמצעי בטיחות שכאלו גם במקומות העוסקים בהמרת כספים עבור הטסים לחוץ לארץ. כספת לצ'יינג שתתאים לתנאי ביטוח איננה יכולה להיות פשוטה, ומומלץ להתייעץ עם מומחה למכירת ופריצת כספות לקבלת המודל הבטיחותי החזק ביותר שיאפשר שמירה על כספים רבים מארצות שונות באופן הרמטי.
 

מה הן הדרישות של חברות הביטוח לכספות?

הצורך בכספת עבור ביטוח תכולת הבית או המשרד יכול להתעורר בכל מקרה לגופו. כיום ניתן לומר שיותר ויותר חברות ביטוח מציבות את הכספת כתנאי הכרחי לביטוח רכוש שערכו גבוה ולא פעם אף מתנות זאת בתנאים נקודתיים מאוד באשר לאמצעים הבטיחותיים של הכספות והמפרטים הטכניים השונים של מנגנוני הנעילה. דרישת חברת הביטוח לכספת תשתנה בעיקר על-פי אופיו של הרכוש, ערכו ומידותיו. 
 

זכרו שכסף איננו הרכוש היחידי שיכול להישמר בכספת

הקפידו שלא לשמור את מה שיקר ללבכם מחוץ לכספת. כספות אינן זוכות לשימוש בלעדי אך ורק עבור מזומנים או גופים עסקיים גדולים וניתן למצוא לא מעט אנשים פרטיים הרוכשים כספות לבית וכמוהם חנויות ייעודיות ששומרות כספת לתכשיטים יקרים במיוחד שערכם הכספי ולעתים הסמלי לא יסולא מפז.
 

אל תמעיטו בדרישות חברת הביטוח

כשזה מגיע לפוליסה שלכם, מומלץ לקחת את הדרישות הפרטניות של חברות הביטוח במלוא הרצינות. כיסוי ביטוחי הוא איננו משחק ילדים וגזל של רכוש שלא נשמר כהלכה בהתאם להתחייבויותיכם בפוליסה יפתור את חברות הביטוח מלהעניק את מלוא הפיצויים. מדובר אמנם בהשקעה כספית בלתי מבוטלת, אך היא ללא ספק עונה על ההגדרה "השקעה" שכן במקרים של גניבה או פריצה היא תחזיר את עצמה כמתחייב בתנאי הביטוח.
 
דף הבית טלפון